Informacje Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jaśle
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE ZAPEWNIENIA SCHRONIENIA OSOBOM BEZDOMNYM
Znak sprawy: GOPS.4322/2/2021 Jasło, dnia 15.11.2021 r.
I. Zamawiający:
Gmina Jasło/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jaśle; ul. Słowackiego 4, 38-200 Jasło; tel. 13 443 66 43; e-mail gops.jaslo@onet.pl
Zaprasza do złożenia oferty w następującym przedmiocie zamówienia:
Świadczenie usług schronienia
w razie zidentyfikowanych potrzeb faktycznie świadczonych usług schronienia dla 2 osób (1 kobieta, 1 mężczyzna) z terenu Gminy Jasło w postaci:
- schroniska dla osób bezdomnych,
- schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi,
- noclegowni,
- ogrzewalni.
II. Opis przedmiotu zamówienia o którym mowa w I pkt.1,2,3,4
- Podmiot składający propozycję świadczenia usług schronienia wymienionych w I pkt. 1, 2, 3, 4 zobowiązany jest do zapewnienia osobom bezdomnym standardu podstawowych usług wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz. 896).
- Podmiot składający propozycję zobowiązany jest do prowadzenia, w okresie epidemii, izolatorium dla osób kierowanych do schroniska z pobytu w przestrzeni publicznej.
- Dopuszcza się częściową realizację zamówienia.
III. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
IV. Wykonawca związany jest ofertą 10 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
V. Opis wymagań stawianych wykonawcom:
- Wykonawcą może być podmiot, którego cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez Wojewodę,
- Wykonawca spełnia warunki lokalowe, które odpowiadają standardom sanitarno-epidemiologicznym i przeciwpożarowym. Kwalifikacje osób świadczących w nim usługi oraz standard obiektu, w którym mieści się schronisko dla bezdomnych muszą być zgodne z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 poz. 896),
- Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli pod względem zgodności usługi z ofertą. Utrudnienie, uniemożliwienie kontroli, bądź negatywny wynik kontroli będzie podstawą do wypowiedzenia umowy.
Podmioty nie spełniające ww. wymagań nie będą brane pod uwagę przy wyborze wykonawcy.
VI. Dokumenty jakie wykonawca powinien dołączyć do oferty:
Wymagana dokumentacja (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem):
- Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w V pkt. 1 i 2.
- Odpis aktualny z KRS lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu.
- Dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,
- Inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu - dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego.
VII. Informacja o sposobie porozumienia się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczenia i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.
VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumienia z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczenia dokumentów.
Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcą z ramienia Zamawiającego jest Ewa Majewska tel. 13 44 66 43, email; gops.jaslo@onet.pl
IX. Miejsce i termin składania ofert.
- Propozycje cenową należy złożyć na załączonym formularzu wraz z wymaganymi dokumentami w niżej podany sposób:
- W siedzibie Zamawiającego GOPS Jasło, ul. Słowackiego 4, 38-200 Jasło,
- Przesłać na adres Ośrodka,
- Drogą elektroniczną na adres e-mail; gops.jaslo@onet.pl
- Termin składania oferty cenowej ustalony zostaje do dnia 20.12.2021 r. do godz. 15.30.
X. Opis sposobu obliczania ceny.
- Na załączonym formularzu należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie zamówienia oraz podać stawkę i wysokość podatku VAT,
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich, cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie,
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.
XI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający kierował się będzie przy wyborze oferty.
Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie. W przypadku dwóch ofert o jednakowej cenie zostanie wybrana oferta, która umożliwi schronienie w najbliższej odległości od gminy Jasło.
XII. Inne informacje.
Odpłatność za usługę regulowana będzie przelewem bankowym na konto Wykonawcy w oparciu o faktury, rachunki bądź noty księgowe wystawiane i doręczone przez Wykonawcę do 15-go każdego kolejnego miesiąca.
XIII. Dodatkowe informacje.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o wykonanie zamówienia,
- Zamawiający zleci wykonanie zamówienia- zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty, ale nie później niż w terminie związania ofertą,
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert lub przeprowadzi ponowne postępowanie,
- Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej w przepisach ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie mają zastosowania przepisy ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jaśle
Ewa Majewska
Do pobrania:
- Formularz cenowo-ofertowy: pobierz
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu: pobierz